شهرستان ها

پایان پروژه برق‌رسانی به شهرک صنعتی اسفراین تا شهریور

بجنورد- استاندار خراسان شمالی بر پایان پروژه برق رسانی به شهرک صنعتی اسفراین تا شهریور تاکید کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید ۴۸ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز را تامین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر شنبه در جلسه پیگیری روند اجرای پروژه برق رسانی به شهرک صنعتی اسفراین که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، بر اتمام این پروژه تا پایان شهریور ماه سال جاری تاکید کرد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: بر اساس جدول زمان بندی این پروژه باید تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد و برای تحقق این هدف گذاری تمامی متولیان مربوطه باید پای کار باشند.

وی پس از استماع گزارش پیمانکار از روند عملیات اجرایی پروژه با تاکید بر اینکه هیچ عذر و بهانه‌های برای عدم اتمام پروژه قابل قبول نیست، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید طبق جدول زمان بندی ۴۸ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز را تأمین کند و اقدامات لازم برای اصلاح موافقت نامه و ترک تشریفات را در دستور کار داشته باشد.

شجاعی با تاکید بر ارائه گزارش هفتگی از روند عملیات اجرایی پروژه از سوی مشاور و بهره بردار، گفت: از محل اجرای پروژه و محل ساخت تجهیزات مورد نیاز پروژه باید بازدید میدانی صورت بگیرد.

استاندار خراسان شمالی در خصوص سرمایه گذاری در استان نیز بیان کرد: باید چندین نقطه زمین با شرایط ایده آل جهت احداث ناحیه صنعتی به سرمایه گذاران معرفی شود تا رغبت به سرمایه گذاری افزایش یابد.

وی تصریح کرد: این زمین‌ها در قالب مجوز بی نام صادر و موافقت اصولی آن از سوی سازمان‌های اوقاف، منابع طبیعی و راه شهرسازی و با تأیید ارزیابی‌های زیست محیطی صادر می‌شود.

شجاعی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی خاطرنشان کرد: ما در این استان با توجه به قابلیت‌های موجود، امکانات لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران واقعی قرار می‌دهیم و از آن‌ها نیز حمایت خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا