شهرستان ها

پایه‌های انقلاب اسلامی به‌روی شانه‌های زنان و همسران شهدا است



فرمانده سپاه لرستان گفت: پایه‌های انقلاب اسلامی در کشور و منطقه به‌روی شانه‌های زنان و همسران شهدا است.

به گزارش ایلنا، مرتضی کشکولی روز دوشنبه – بیست و چهار مهرماه – در اجلاسیه شهدای زن لرستان اظهار کرد: فرهنگ جهاد و شهادت در کشور نهادینه شده‌است و زنان پیشروان این فرهنگ هستند.

وی به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی اکنون در عراق به‌عنوان ستونی محکم برای جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه شناخته می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: جمهوری اسلامی از یک کشور نوپا و خسارت‌دیده از جنگ به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ است و این قدرت در سایه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به‌دست‌ آمده‌ است.

کشکولی عنوان کرد: کودکان و زنان فلسطینی در غزه به‌دستور مستقیم آمریکا و مشارکت اروپا توسط رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند و همین اقدام نشانه‌ای بر اقدامات جنایت‌کارانه اسرائیل است.

وی با بیان اینکه سیر مجاهدت فلسطینی‌های مجاهد صعودی است و از مبارزه با سنگ و فلاخن به طوفان الاقصی رسیده‌ است، بیان کرد: غافلگیری اسرائیل از قدرت مجاهدان فلسطینی دنیا را متحیر کرده‌ است.

کشکولی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در یمن و لبنان، گفت: ایران سردمدار مبارزه با جبهه استکبار در منطقه است و مبادله قدرت به نفع این جبهه در حال تغییر است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه رژیم صهیونیستی به‌زودی از منطقه برچیده می‌شود، ابراز کرد: پیروزی قطعی با حزب‌الله و جندالله است.

کشکولی با بیان اینکه کشتار زنان و کودکان تأثیری در روحیه ایستادگی جبهه مقاومت ندارد، بلکه آنان را مقاوم‌تر می‌کند، عنوان کرد: تیر دشمن برای مرعوب‌کردن ملت‌ها با ایستادگی جبهه مقاومت، کودکان و زنان به سنگ می‌خورد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا