شهرستان ها

پایگاه‌های مقاومت به عنوان سرپنجه‌های بسیج باید تقویت شوند

البرز – فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت:پایگاه‌های مقاومت به عنوان سرپنجه‌های بسیج باید تقویت شوند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدرنیا پیش از ظهر پنجشنبه در جشنواره مالک اشتر ضمن تقدیر از دلاور مردی‌های بسیجیان ولایت مدار گفت: در دهمین جشنواره مالک اشتر از موفق ترین رده‌های سپاه و بسیج با توجه به فعالیت‌های انجام شده تقدیر شد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج، سر پنجه‌های بسیج هستندهستند، گفت: باید سرپنجه‌های بسیج تقویت شود، به همین جهت در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان البرز بیسترین رده‌های تشویق شونده از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج انتخاب شده اند.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه بسیجیان استان البرز همیشه در صحنه بودند افزود: بسیج همیشه برای خود صحنه‌های جهاد را در عرصه‌های مختلف علمی، سازندگی، فرهنگی و … تعریف می‌کند. بزرگ‌ترین ویژگی بسیج داشتن ساختار منعطف است که هر جا به حضورش نیاز است ساختارش را متناسب با آن نیاز سازماندهی می‌کند.

وی با اشاره به حضور مؤثر و مجاهدانه بسیج در کمک به کادر درمان گفت: بسیجیان عزیز در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با ویروس منحوس کرونا وارد میدان شدند و به کمک و یاری مردم شتافتند و آماده هستند تا در تمام موارد مورد نیاز مردم وارد عمل شوند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا