شهرستان ها

پایگاه تابستانی مدرسه استثنایی پارسی اربابی‌فرد افتتاح شد

کرج- سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از برگزاری آئین افتتاحیه پایگاه تابستانی مدرسه استثنایی پارسی اربابی فرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده سلیمانی بعد از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاحیه پایگاه تابستانی مدرسه استثنایی پارسی اربابی فرد اظهار کرد: از امروز شاهد فعالیت این مدرسه تابستانی هستیم.

وی گفت: تابستان امسال پایگاه‌های اوقات فراغت در مدارس استثنایی با برگزاری کلاس‌های متنوع هنری، فرهنگی، قرآنی، ورزشی و… با شعار «تربیت بدون توقف» پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز بیان کرد: شاهد هستیم معلمان و اولیا دانش آموزان به اهمیت نحوه سپری شدن اوقات فراغت واقف بوده و همگی از کلاس‌های پایگاه تابستانی استقبال خوبی کرده‌اند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ما در استان از تمام ظرفیت‌های موجود از جمله: کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سالن‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی و هنری، مساجد، ادارات فنی و حرفه‌ای و مدارس استثنایی برای رقم زدن تابستانی با نشاط با یادگیری مهارت‌های جدید و به یاد ماندنی برای دانش آموزان استثنایی استفاده خواهیم کرد.

در این مراسم سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز نیز از زحمات همه همکاران در مدارس استثنایی تشکر کرده و فعالیت در این مدارس را مصداق کار در بهشت اعلام کردند و اذعان داشتند که در این برنامه در کنار مدیران و معلمان استثنایی خواهند بود.

وی متذکر شد: پایگاه تابستانی مدرسه پارسی اربابی فرد، با تشکیل کانون‌های علمی، تقویت مهارت‌های حرکتی، تئاتردرمانی و آموزش مهارت‌های هنری فعالیت خود را آغاز نمود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا