شهرستان ها

پرداخت۲هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد سمنان

سمنان- مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان از پرداخت دو هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان این نهاد به میزان ۱۲۵ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مداح ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان، از ابتدای سال جاری دو هزار و ۶۰ فقره وام پرداخت کرده است، تاکید کرد: این تسهیلات برای کمک به مددجویان کمیته امداد در شهرستان‌های استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات پرداختی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۲۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال بوده است، افزود: این میزان تسهیلات به همت صندوق و با کمک خیران پرداخت شده است.

توسعه مشارکت خیران

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان با بیان اینکه رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت در سراسر استان، محور پرداخت این تسهیلات است، گفت: توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مددجویان نقش بسزایی داشته است.

مداح با بیان اینکه از ابتدای سال جاری همچنین ۵۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان و نیازمندان ۹ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند، افزود: توانمند سازی مددجویان از طریق طرح‌های اشتغال‌زایی و درآمدزایی هدف پرداخت این تسهیلات است.

وی افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان سراسر استان سمنان پرداخت می‌شود که در تأمین منابع مالی آن، خیران نقش مهمی دارند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا