شهرستان ها

پرداخت ۷۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات جامعه ایثارگری کشور

اراک – معاون رییس جمهور با بیان اینکه مطالبات جامعه ایثارگری کشور از بنیاد شهید بیش از ۸۳ میلیارد ریال است، گفت:نزدیک به ۷۸ هزار میلیارد ریال از مجموع این مطالبات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی پیش از ظهر سه‌شنبه در بیست و یکمین سفر استانی در جریان سفر یک روزه به شهر اراک و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، اظهار کرد: حقوق و سنوات خانواده‌های شهدا تا پایان سال ۹۸ به صورت کامل پرداخت شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از سال ۹۳ بدهی بنیاد به مبلغ ۱۶ هزار میلیارد ریال به دانشگاه آزاد باقی مانده بود که امسال پرداخت شده است.

اوحدی اظهار کرد: بدهکاری بنیاد شهید در فصول بودجه دیده نشده است اما با دستور ویژه رئیس جمهور تا پایان فعالیت دولت دوازدهم تمامی بدهی‌ها پرداخت می‌شود.

وی تأمین سر پناه مناسب برای جامعه ایثارگری کشور را مهم عنوان کرد و گفت: برای رفع این مشکل برنامه‌های مدونی در حال تدوین است.

به گزارش مهر، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران در سفر یک روزه به استان مرکزی در انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار مسکن و ایجاد یک‌هزار اشتغال برای جامعه ایثارگری استان مرکزی حضور پیدا کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا