شهرستان ها

پروازهای فرودگاه مشهد از سر گرفته شد

مشهد- مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد با کاهش مه گرفتگی و افزایش دید از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پروازهای فرودگاه مشهد ساعتی قبل به دلیل کاهش دید افقی و مه گرفتگی متوقف شده بود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: از دقایقی قبل با توجه به افزایش دید، پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از سر گرفته شد.

وی گفت: با توجه به ابطال و امکان تأخیر در برخی پروازها، زائران و مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه مشهد با اطلاعات پرواز فرودگاه با شماره ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۰۵۱۳۳۴۰۰۰۱۹ الی ۲۳ تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

آگهی
شهرستان ها

پروازهای فرودگاه مشهد از سر گرفته شد

مشهد- مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: با افزایش دید افقی به ۸۰۰ متر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس، پروازهای این فرودگاه از ساعت ۷:۳۰ صبح چهارشنبه ۲۹ آذرماه از سر گرفته شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: کاهش دید افقی کمتر از ۴۰۰ متر که از ساعت ۲۱ شب گذشته در مشهد شروع شده بود و تا بامداد امروز ۲۹ آذرماه ادامه داشت منجر به لغو ۲۹ پرواز ورودی و خروجی داخلی و چهار پرواز ورودی و خروجی خارجی در این فرودگاه شده بود.

وی گفت: در همین‌ راستا زائران و مسافران، پیش از عزیمت به‌ فرودگاه مشهدمقدس با اطلاعات پرواز فرودگاه با شماره ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۰۵۱۳۳۴۰۰۰۱۹ الی ۲۳ تماس حاصل کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا