شهرستان ها

پروژه‌های فراموش شده آستارا مورد بررسی کمیسیون اقتصادی قرار گرفت

آستارا- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی پروژه‌های فراموش شده آستارا در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرحبا عصر امروز در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی آستارا، اظهار کرد: در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه، مشکلات مهم و پروژه‌های عمرانی تأثیر گذار در سرنوشت این شهرستان که سالیان سال به فراموشی سپرده شده بودند با همت نمایندگان محترم مردم در مجلس و استاندار محترم و دیگر مسئولین کشوری و استانی مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موارد تصویب شده در جلسه، افزود: پروژه‌های مهم شهرستان مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت و مصوبات خوبی داشتیم که به زودی منتشر خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مرحبا اظهار کرد: ریاست و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین در یک بازدید نظارتی میهمان مردم آستارا بودند و از مراکز تجاری اقتصادی و مهم شهرستان بازدید کرده و با کسبه بازار امروز گفتگوهایی انجام شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس ضمن قدردانی از حضور رئیس، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، مدیران ارشد کشوری و استانی و استاندار گیلان در آستارا، افزود: امیدواریم که توانسته باشیم بخش کوچکی از دینی که به مردم داریم را ادا کرده باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا