شهرستان ها

پروژه گرمسار – آرادان تکمیل می‌شود/ اختصاص ۵۰ درصد بودجه مصوب

گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: پروژه گرمسار به آرادان موسوم به حصار با واریز ۵۰ درصد از اعتبارات مصوب، وارد مرحله اجرایی شده و به زودی تکمیل می‌شود.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پروژه محور گرمسار به آرادان، توضیح داد: با واریز ۵۰ درصد از بودجه ۱۵ میلیارد تومانی (سال ۱۴۰۰) به حساب سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تکمیل این پروژه توسط پیمانکار مربوطه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه توسعه و تعریض جاده بین شهری حصار که شهر گرمسار را از طریق روستاهای بین مسیر به شهر آرادان متصل خواهد کرد، بیان کرد: در سال ۹۸ بودجه‌ای معادل دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان داشت که متأسفانه در بودجه سال ۹۹ به صفر رسیده بود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه این طرح به تسهیل تردد بین آرادان و گرمسار کمک خوبی خواهد کرد و همچنین ایمنی را نیز ارتقا می‌بخشد، گفت: در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی (رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کل کشور) تاکنون مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات بودجه‌ای ملی سال ۱۴۰۰ به این پروژه اختصاص یافته و امیدواریم زودتر این طرح به تکمیل برسد.

مطهری در خاتمه از بررسی و رفع مشکلات روستاهای حاجی آباد، سلمان، کوشک اربابی، کوشک خالصه، محمد آباد، شه سفید و ملیجان پایین در مسجد روستای حاجی آباد نیز خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان بتوانیم در زمینه ارتقای این روستاها نیز گام‌های عملی خوبی را برداریم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا