شهرستان ها

پلاک گذاری ۲۷۸۵ تراکتور در همدان/ سوخت جایگزین تامین می شود

همدان- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: دو هزار و ۷۸۵ دستگاه تراکتور در همدان پلاک گذاری و سوخت جایگزین برای واحدهای تولیدی با شرایط اضطراری نیز پیش بینی شده است.

احمد قدیمی گرجایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تأمین سوخت تراکتور و نیروی محرکه و واحدهای تولیدی نقش بسزایی در رونق و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی به همراه دارد، گفت: از ابتدای سال جاری با برنامه‌ریزی، پیگیری و برگزاری جلسات منظم در زمینه تأمین و توزیع سوخت بین مالکین تراکتور و ماشین آلات کشاورزی را اجرایی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان همدان بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع تراکتور و کمباین وجود دارد، عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات را به عهده دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان عنوان کرد: سوخت رسانی به واحدهای تولیدی که از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکلی در تأمین سوخت در شهرستان همدان وجود نداشته است، اظهار کرد: میزان سوخت توزیعی طی ۹ ماهه سال جاری حدود ۱۵.۵ میلیون لیتر بوده است.

قدیمی گرجایی با اعلام اینکه عمده تراکتورهای این شهرستان پلاک گذاری شده‌اند، گفت: دو هزار و ۷۸۵ دستگاه در همدان پلاک گذاری و سوخت جایگزین جهت واحدهای تولیدی با شرایط اضطراری نیز پیش بینی شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا