شهرستان ها

پهلوانی در ورزش اولویت اول است

آمل- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: پهلوانی در ورزش اولویت وبحث اول است تا پهلوان اسلامی و ملی بسازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی شامگاه شنبه در آئین تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: باعث افتخار است که نخستین استانی هستیم که آئین تجلیل از قهرمانان را انجام می‌دهیم.

رجبی از جایگاه بالای ورزش مازندران گفت و بیان داشت: استان سرشار از قهرمانی مازندران تاکنون تا اینجای سال ۲۰۸ مدال کسب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از اهمیت نگاه جوانمردانه گفت و افزود: نگاه اول ما در ورزش بحث پهلوانی و نگاه دوم ما این است که پهلوان اسلامی داشته باشیم و در نگاه سوم پهلوان ملی بسازیم.

وی از مراسم تجلیل از قهرمانان گفت و اظهار داشت: طبق وعده‌ای که داده بودیم، هدف ما این بود که یک شب با قهرمانان را داشته باشیم و شب به یادماندنی با حضور بهترین‌های استان رقم بزنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به دعوت ورزشی‌ها در نمایشگاه بین المللی ورزشی پرداخت و گفت: ۲۳ آبان در نمایشگاه بین المللی قائمشهر که اولین نمایشگاه تخصصی ورزش در استان مازندران است در ۴ روز در خدمت خانواده بزرگ ورزش هستیم.

رجبی از اهمیت بحث فرهنگی در ورزش گفت و افزود: ورزشکاران ما هم از نظر دینی و اخلاقی سرآمد هستند که ۲۲ قهرمان ما در برابر رژیم صهیونسیتی حاضر نشدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا