شهرستان ها

پوشش تحصیلی ۲۳۰۰ دانشجو/ برگزاری غیرحضوری کلاس های دانشگاه

یاسوج- معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهین تاج آرامش بعد ازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: با توجه به شیوع کرونا، ظرفیت پذیرش در رشته‌های مختلف به مرکز اعلام شده و ثبت نام غیر حضوری را در این راستا خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۱۳ رشته تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی فعال است، تصریح کرد: ۲۱۰ نفر نیز عضو هیأت علمی دانشگاه هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جذب دانشجویان خارجی در استان با سقف ۲۵ درصد در رشته‌های پزشکی و دندان پزشکی خبر داد و گفت: این مهم بر اساس دستورالعمل‌های کشوری اجرا می‌شود.

آرامش با بیان اینکه پنج دانشکده در استان توسط معاونت پوشش داده می‌شود، اظهار کرد: ظرفیت سازی و توسعه در تمام این محورها عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونا، ابراز داشت: تصمیمی برای برگزاری حضوری کلاس‌ها نداریم و پوشش کلاس‌های غیر عملی به شکل مجازی را خواهیم داشت.

آرامش با اشاره به پایه سالیانه هیأت علمی، خاطرنشان کرد: این تخصیص از طریق آئین نامه کشوری با چندین شاخص قابل سنجش اجرایی می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا