شهرستان ها

پویش «به تو از دور سلام» در چهارمحال‌ و بختیاری برگزار می‌شود

شهرکرد- برنامه «به تو از دور سلام» زیارت نیابتی امام رضا(ع) در چهارمحال‌ و بختیاری به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه «به تو از دور سلام» زیارت نیابتی امام رضا (ع) به میزبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان به نیابت از دانش آموزان و فرهنگیان در حرم مطهر رضوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

رهدار براتی افزود: این برنامه به‌صورت مجازی به نیابت از طرف دانش آموزان و فرهنگیان استان در حرم مطهر رضوی در تاریخ ۱۷ شهریورماه امسال ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح در شبکه شاد کانال مصباح الهدی به نشانی @mesbaholhodamedu و شبکه استانی جهانبین به‌صورت زنده پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه سایه سنگین کرونا باعث شده دانش‌آموزان و فرهنگیان نتوانند به‌صورت حضوری به حرم مطهر امام رئوف مشرف شوند، ادامه داد: در این راستا اداره کل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری این برنامه را فراهم کرده تا همه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان از این زیارت معنوی فیض اکمل را ببرند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این برنامه با حمایت اداره کل قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی و همکاری آستان قدس رضوی و صداوسیما برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا