شهرستان ها

پیشرفت و توسعه کشور وابسته به اتحاد و وحدت مردم جامعه است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری پیشرفت و تعالی نظام را وابسته به وجود وحدت و همدلی دانست و گفت: برای پیشرفت و توسعه استان باید همه با هم همدل باشیم و برای رسیدن به این مهم قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح جمعه در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه این انقلاب تجلی حکومت خدا است، اظهار کرد: با اراده خداوند ما در سال ۵۷ در برابر ظلم و ستم به پیروزی رسیدیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: طی ۴۳ سال که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد با تلاش جوانان و لطف پروردگار در حوزه‌ای مختلف همچون اقتصادی، علمی، زیربنایی، فرهنگی، نظامی و دفاعی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته ایم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرایط کرونایی موجب تغییر روش برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن شده است، تصریح کرد: با وجود خودرویی شدن این راهپیمایی مردم به دلیل ارادت قلبی و علاقه به انقلاب به میدان آمدند و در این راهپیمایی شرکت کردند.

حیدری با اشاره به اینکه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان افزایش یافته است، مطرح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی در برابر قدرت‌های استکبار جهانی در منطقه تبدیل به یک قدرت شده است.

وی با بیان اینکه مردم همیشه با بصیرت از انقلاب حمایت و حفاظت کرده اند، ادامه داد: حضور و نقش آفرینی مردم در تمامی عرصه‌ها موجب افزایش قدرت نظام است.

استاندار چهارمحال و بختیاری پیشرفت و تعالی نظام و استان را وابسته به وجود وحدت و همدلی دانست و افزود: برای پیشرفت و توسعه استان باید همه با هم همدل باشیم و برای رسیدن به این هدف قدم برداریم.

حیدری به نقشه‌های شوم دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان همیشه در تلاش هستند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی گفت: با اطاعت و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان همیشه خنثی شده است فلذا برای حفاظت از انقلاب باید گوش به فرامین رهبر انقلاب سپرد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا