شهرستان ها

پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز از مهمترین موضوعات دماوند است

دماوند- فرماندار دماوند گفت: پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز از مهمترین موضوعات دماوند است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی عصر یکشنبه در نشست مشترک هیأت‌های اجرای و نظارت بر انتخابات دماوند که با حضور، حجت الاسلام حسین خانی رئیس دفتر نظارت و شورای نگهبان شهرستان، حسین پور بخشدار مرکزی، امیری بخشدار رودهن و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری شهرستان برگزار شد گفت: شوراها نباید در امورات جاری دهیاران دخالت کنند بلکه در برنامه‌های تحول محور باید به مدیران روستاها مشاوره و همکاری داشته باشند.

طاهرخانی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعات حال حاضر شهرستان که به شدت در حال پیگیری است موضوع پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرفات اراضی ملی است که دهیاران باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ایی داشته باشند.

فرماندار دماوند همچنین بر احیای بافت‌های فرسوده روستاها و توسعه صنعت توریسم و گردشگری در برخی روستاهای شهرستان تاکید و عنوان کرد: به یقین توسعه بومگردی در متنوع و پایدار کردن درآمد روستاییان مؤثر است و باید برنامه ریزی های مطلوب برای گسترش این نوع مکان‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دهیاران سطح شهرستان مدیر ستاد مقابله با بحران در روستاها هستند ادامه داد: ستادهای برف روبی در همه روستاها تشکیل و همه امکانات و تجهیزات لازم و ضروری برای برف روبی و مقابله با بحران‌های احتمالی در فصل زمستان پیش بینی شود و در آمادگی کامل برای خدمات مناسب به اهالی محترم روستاها برخوردار باشند.

طاهرخانی بر ضرورت بی طرفی دهیاران در انتخابات پیش رو گفت: دهیاران باید مقدمات یک انتخابات باشکوه در حوزه‌های مدیریتی خود را مهیا کرده و در انتخابات با بی طرفی فضا مناسب را برای انتخاب اصلح مردم آماده کنند.

رئیس ستاد انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه افزود: همه دست‌اندرکاران انتخابات باید در جهت تحقق راهبرد انتخابات مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت نهایت همکاری را داشته باشند تا انتخاباتی خوب، سالم و با مشارکت بالا داشته باشیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا