شهرستان ها

پیش‌بینی رگبار موقت باران برای نیمه جنوبی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی رگبار موقت باران برای نیمه جنوبی استان کرمانشاه خبر داد.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی با نزدیک شدن موجی کوتاه و کم رطوبت به جو منطقه هوای استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر خواهد بود.

وی افزود: در ساعاتی از اواخر وقت امروز پنجشنبه تا ظهر فردا جمعه در پاره‌ای از نقاط شامل نیمه جنوبی استان کرمانشاه رگبار موقت باران پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت از بعد از ظهر فردا جمعه تا اواسط هفته آینده در بعضی ساعات وزش باد و آسمان ابری مهمترین پدیده‌های جوی در استان کرمانشاه خواهد بود.

دولتشاهی بیان کرد: دما هوای استان کرمانشاه طی فردا جمعه در گرم‌ترین ساعت به ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعت شبانه روز به یک درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

وی با اشاره به میزان بارش‌ها طی سال زراعی جاری در استان کرمانشاه، گفت: میانگین بارش‌های استان کرمانشاه در سال زراعی جاری طی هفته گذشته ۴۲ میلیمتر بوده که بیشترین میزان بارش‌ها به گیلانغرب با ۳۲.۵ میلیمتر، گهواره با ۲۴.۶ میلیمتر و روانسر با ۲۴.۲ میلیمتر اختصاص دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه جمع‌آوری و کیسه‌گیری محصولات برداشت شده نظیر پیاز و سیب زمینی و انتقال به انبارهای در نظر گرفته شده، توصیه می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا