شهرستان ها

پیش بینی بارش باران برای استان زنجان

زنجان- مدیرکل هواشناسی زنجان از آغاز بارش برف و باران در اواخر هفته جاری در این استان خبر داد.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه هفته جاری شاهد ورود سامانه بارشی به استان زنجان خواهیم بود، اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، قرار است سامانه بارشی طی روزهای پنج‌شنبه و اوایل جمعه این هفته تداوم داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه آسمان اغلب مناطق استان در شرایط فعلی ابری گزارش شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به تراکم ابرها در آسمان اغلب مناطق استان، وزش باد از بعد از ظهر امروز در مناطق مختلف استان پیش‌بینی می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه شدت وزش باد در استان زنجان طی روز سه‌شنبه به شدیدترین وضعیت خود خواهد رسید، ادامه داد: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که دمای هوای استان از فردا روند صعودی پیدا خواهد کرد، این در حالی است که مردم استان طی دیروز و امروز هوای سردی را تجربه می‌کنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به وضعیت دمای هوای مناطق مختلف استان، تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی ۲ و ۱۲ درجه سانتی‌گراد، ابهر منفی ۲ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد، خرم‌دره منفی ۳ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد، آب‌بر ۵ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد، سلطانیه منفی ۶ و ۸ درجه سانتی‌گراد، قیدار منفی ۳ و ۷ درجه سانتی‌گراد و ماهنشان منفی یک و ۱۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا