شهرستان ها

پیگیری برای برقراری پرواز بیرجند- مشهد ادامه دارد

بیرجند- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه پیگیری برای برقراری پرواز بیرجند- مشهد ادامه دارد، در زمینه چرایی تأخیر چهار ساعته پرواز هفته گذشته از تهران به بیرجند توضیح داد.

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از حذف پرواز بیرجند به مشهد و به عکس پیگیری‌هایی از سوی متولیان فرودگاه بیرجند، استاندار خراسان‌جنوبی و نماینده مردم بیرجند در نطق مجلس صورت گیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در زمینه حذف این پروازها خود فرودگاه بیرجند به عنوان مطالبه‌گر پیگیر ماجرا است، بیان‌کرد: برای برگشت پرواز بیرجند به مشهد از سوی شرکت هوایی ایران ایر قول و وعده‌هایی داده شده ولی هنوز عملیاتی نشده است.

طهماسبی گفت: هر زمان که برگشت پرواز بیرجند به مشهد قطعی شد آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد چون نمی‌خواهیم یک موضوع قطعی نشده را مطرح کنیم و اگر به هر دلیلی محقق نشد شرمنده مردم و هم استانی‌های عزیز شویم.

علت تأخیر چهار ساعته پرواز تهران- بیرجند در هفته گذشته

وی در زمینه تأخیر پروازهای بیرجند به تهران و به عکس در هفته گذشته نیز اظهار کرد: در زمستان و پاییز تأخیر نیم تا یک ساعت پروازها به ویژه پروازهای صبحگاهی به علت یخ زدگی زمین و … صورت می‌گیرد و گاه اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی یادآور شد: اما در مورد پرواز چندی پیش در مسیر تهران – بیرجند که چهار ساعت تأخیر داشت، علت نقص فنی بود که به علت رفع نقص فنی این تأخیر صورت گرفت.

طهماسبی گفت: همه تلاش ما بر این است که شرایطی را فراهم کنیم که زمینه رضایت مردم از سفر با ناوگان هوایی بیش از قبل شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا