شهرستان ها

چاره حل مشکلات کشور در گرو انتخاب صحیح مردم است

شیراز ـ امام جمعه کامفیروز گفت: مردم اگر به دنبال حل مشکلات کشور هستند، باید با انتخاب صحیح راهی برای حل مشکلات پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به اینکه به حضور عده‌ای در ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: متأسفانه شاهد بودیم که برخی از افرد که روزی قدرت خویش را از همین سیستم کسب کرده و با همین رویه بر مسند ریاست نشستند، اکنون بسیار وقیحانه و با زبان طلبکاری و داعیه داری حق، با نظام سخن گفته و حتی جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند.

وی بیا کرد: انسان با دیدن چنین صحنه‌هایی هم به حال این افراد تأسف خورده و هم بر عاقبت خویش نگران می‌شود که مبادا ماهم مثل او شویم.

تقی زاده ادامه داد: در این انتخابات واقعاً برخی با چهره‌ای به میدان آمدند که گرگ‌هایی در لباس میش هستند و خوشبختانه از عرصه کنار گذاشته شدند اما هنوز هم مردم باید مراقب باشند و فریب شعارهای قشنگ را نخورند.

امام جمعه کامفیروز عنوان کرد: اگر مردم واقعاً از این وضع اسفبار اقتصادی و بی‌نظمی سیستماتیک مدیریتی در کشور به ستوه آمده‌اند، چاره همه آن‌ها در دستان خودشان و منوط به انتخاب صحیحی است که انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: همه باید مراقب باشیم که مبادا باز با انتخاب ناصحیح خود، هشت سال دیگر موجب پس‌رفت کشور عزیزمان در عرصه داخلی و تذلل در عرصه خارجی شویم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا