شهرستان ها

چهره واقعی غرب برای نسل جوان معرفی شود

بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: چهره واقعی غرب باید برای مردم ما به‌ویژه نسل جوان کاملاً شناخته شده باشد.

حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از منظر رهبر معظم انقلاب، مصدق برای اینکه بتواند با انگلیسی‌ها مبارزه کند و در مقابل انگلیس‌ها بایستد به خیال خودش، رفت سراغ آمریکایی‌ها، با آنها ملاقات کرد، مذاکره کرد و درخواست کمک کرد و به آنها اعتماد کرد و نتیجه تلخی رقم خورد و این آمریکایی‌ها بودند که کودتای بیست و هشتم مرداد را رقم زدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر با اشاره به ضرورت شناخت زوایای کودتای بیست و هشت مرداد از منظر امام خامنه ای، ابراز داشت: در اندیشه مقام عظمای ولایت، آمریکایی‌ها حتی امثال مصدق که به آنها اعتماد کرد بود را تحمل نکردند و اساساً استکبار جهانی نوکر می‌خواهد، سرسپرده می‌خواهد، تو سری خور می‌خواهد؛ مثل چه کسی؟ مثل محمدرضای پهلوی؛ این جور آدمی می‌خواهند که یک نفری باشد دست بسته و تسلیم آنها؛ آمریکایی‌ها این را می‌خواهند.

هاشمی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان عالی سپاه در زمینه دشمن شناسی، افزود: در شرایط کنونی دشمنان ما از تمام ابزارهایی که در اختیار دارند برای دشمنی علیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و ما نباید از کید دشمن غافل شویم و برای رویارویی در ابعاد گوناگون آمادگی داشته باشیم در عین حالی که می‌دانیم خدا با ماست و خدای متعال مکر و حیله آنان را به خودشان بر می‌گرداند و آینده از آن اهل ایمان است.

هاشمی اظهار داشت: دشمن شناسی یعنی اینکه ما بدانیم که غربی‌ها یک روزی رضا خان را بر سرنوشت مردم ما مسلط کردند و چهره واقعی غرب باید برای مردم ما به‌ویژه نسل جوان کاملاً شناخته شده باشد و از عقبه غرب گرایی در ایران مطلع باشیم و فریب ظاهرسازی‌های دشمنان را نخورده و در شناخت و مقابله فکری و گفتمانی با ایادی داخلی آنان اهتمام لازم را داشته باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا