شهرستان ها

کادر درمان را با رعایت دستورالعملهای بهداشتی یاری کنیم

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نباید با سهل‌انگاری، خستگی کادر بهداشت و درمان را مضاعف‌تر کرد بلکه باید با رعایت دستورالعملهای بهداشتی این قشر را یاری کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی حاوی پیام‌های حکیمانه، آموزنده، تأثیرگذار است و می‌طلبد که سوگواران حسینی به دور از خرافات و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل آئین‌های آن را به جای آورند و در اشاعه فرهنگ عاشورایی بکوشند.

وی ادامه داد: عزاداری برای امام حسین (ع) کلاس اهل بیت (ع) و تجلیل از قرآن ناطق است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در هر جمعی که یاد اهل بیت (ع) باشد، ملائکه حضور دارند و باید از عزاداری سرور و سالار شهیدان بیشترین بهره‌گیری در ماه‌های محرم و صفر بشود.

خطیب نماز جمعه اراک عنوان کرد: نهضت خمینی کبیر برگرفته از آموزه‌های عاشورایی است و فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه ارزشمندی است که همه باید از آن پاسداری کرده و در ترویجش بکوشند.

دری تاکید کرد: از فضای مجازی برای ترویج و توسعه فرهنگ عاشورایی باید بیش از پیش بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره در پی توطئه‌چینی هستند و باید در سایه هوشمندی و بصیرت و عشق به اهل بیت (ع) نقشه‌های شوم آنان را همچون گذشته بی‌اثر کرد.

وی تاکید کرد: نیاز است که در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان مقوله کمک به نیازمندان بیشتر مورد توجه قرار گیرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این راستا تاکید ویژه داشته‌اند و باید این مهم به خصوص در مساجد و پایگاه‌های بسیج مورد نظر قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه اراک گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم باید بیش از گذشته مورد توجه باشد و نیاز است که همگان با هوشیاری و مسئولیت‌پذیری بالا کمک دهند تا از پیک پنجم کووید ۱۹ با کمترین آسیب عبور شود.

دری ادامه داد: کادر بهداشت و درمان بسیار خسته هستند و نباید با سهل‌انگاری خستگی این قشر را مضاعف‌تر کرد و نیاز است که همگان به مسئله خودمراقبتی توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وضعیت واکسیناسیون در استان مرکزی و اراک شرایط خوبی دارد و امید می‌رود که هرچه سریع‌تر تمامی گروه‌های سنی و مردم در مقابل این بیماری خطرناک واکسینه شوند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا