شهرستان ها

کار در استان تهران به سبب شرایط آن دشوار و شاخص ها پایین است

تهران- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اینکه شرایط در استان تهران خاص و ویژه است گفت: کار در استان تهران به سبب شرایط آن دشوار و شاخصها مثل بهداشت و آموزش و ورزش پایین است.

به گزارش خبرنگار مهر، شکراله حسن بیگی ظهر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار تهران ضمن درود به ارواح پاک شهیدان و امام شهدا اظهار داشت: به نمایندگی از معاونین و مجموعه استان از تلاش‌های محسنی بندپی تقدیر و تشکر می‌کنم و برای آقای منصوری آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: کار در استان تهران به سبب شرایط آن دشوار است و در بسیاری از شاخص‌ها از جمله بهداشت و درمان، آموزش، ورزش و غیره شاخص‌ها پایین است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در مورد مدیر خوب عنوان کرد: در این مدت که همکار استاندار بودیم برخورد دیندارانه داشته اند و در جلسات فرهنگی مختلف تلاش می‌کردند.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: ضروری است عنصر دین در جامعه تقویت شود اگر محبت در دستگاهی نباشد کار پیش نمی‌رود که در استانداری شاهد بودیم که همه عشق و علاقه به کار داشتند که این راهبرد اساسی محسنی بندپی بود.

حسن بیگی سپس گفت: فروتنی از دیگر نکات بارز شخصیتی استاندار تهران بود که حتی با بدنه کارشناسی استانداری در ارتباط بودند و در حوزه بذل و بخشش نیز وضعیت اعتبارات خیلی بهتر شد؛ امید است استاندار جدید نیز در این مسیر موفق باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا