شهرستان ها

کاندیداها را به رعایت تقوا دعوت می‌کنم

همدان-امام جمعه همدان گفت: هم کاندیداها و هم طرفداران آنها را در ایام پیش رو به رعایت تقوا دعوت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: در مردم سالاری دینی فضای انتخابات باید به سبک اسلامی و به دور از منازعات سیاسی باشد

وی افزود: فضای سیاسی در دنیا بر اساس قدرت طلبی است اما در نظام اسلامی قدرت و حکومت موضوعیت ندارد.

شعبانی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی، قدرت و حکومت ابزاری برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در جامعه است، گفت: دشمن به دنبال آن است که فضای انتخابات را به سمت نزاع و درگیری سوق دهد.

وی ادامه داد: زیر سوال بردن اعتبار نظام، سیاه‌نمایی، از بین بردن امید به اصلاح جامعه و تحت تأثیر قرار دادن انتخاب شایسته و اصلح از اهداف دشمن در ایجاد نزاع در عرصه انتخابات است.

شعبانی با بیان اینکه کسی که به دنبال تخریب و نزاع باشد در راستای اهداف دشمن حرکت کرده است، ادامه داد: کسی که برای رسیدن به قدرت دیگران را تخریب می‌کند، در آینده به مردم نیز خیانت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اصلح کسی است که ادامه دهنده مسیر خدمت و گفتمان تولید ثروت و قدرت برای کشور باشد، افزود: رئیس جمهور آینده باید در راستای تثبیت جایگاه کشور در منطقه و جهان پس از عملیات وعده صادق حرکت کند و فهم دقیقی از اتفاقات بین‌المللی داشته باشد.

شعبانی با بیان اینکه رئیس جمهور اصلح باید توان اجرایی بیشتری برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم داشته باشد، گفت: از حضور پرشور مردم در مراسم‌های مختلف به مناسبت درگذشت مرحوم آیت الله طه‌محمدی تشکر می‌کنم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا