شهرستان ها

کاهش کیفیت هوا در اصفهان/بویین میاندشت به زیر ۶ درجه می‌رسد

اصفهان – کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: هوای اکثر مناطق استان اصفهان طی دو روز آینده پایدار است و در این شرایط کاهش کیفیت هوا را در اصفهان و مناطق مرکزی خواهیم داشت.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر خروج سامانه بارشی از شرق استان است.

وی افزود: بر این اساس جو در اکثر مناطق استان نیمه ابری، مه صبحگاهی، افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده در شرق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری هوا و کاهش دما کاهش کیفیت هوا را داریم، ابراز داشت: بر این اساس هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی آلوده خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی کمینه دما کاهش یک تا سه درجه‌ای را تجربه می‌کند.

هنرمند اضافه کرد: بر این اساس طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا در شهر اصفهان در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۱۵ و دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است و همچنین در این بازه زمانی اصفهان گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا