شهرستان ها

کرونا جان ۱۹ شهروند رباط کریم را طی دو هفته گذشته گرفت

رباط کریم- فرماندار رباط کریم از فوت ۱۹ بیمار کرونایی در این شهرستان طی دو هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نظام ملکشاهی در بیست و ششمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کووید ۱۹ در شهرستان رباط کریم مشترک با چهاردهمین جلسه واکسیناسیون، که به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست استاندار تهران و با حضور اعضای عضو ستاد شهرستان برگزار شد، در خصوص تعداد دوز واکسن‌های تزریق شده بیان کرد: تاکنون ۹۸ هزار و ۴۵۶ دوز واکسن نوبت اول و دوم برای شهروندان رباط کریم تزریق شده است.

فرماندار رباط کریم گفت: این تعداد تزریق واکسن یک رکورد در واکسیناسیون در رباط کریم محسوب می‌شود، از تعداد مذکور، ۷۳ هزار و ۸۸۱ برای دوز اول و ۲۴ هزار و ۵۷۵ دوز برای نوبت دوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه نموده اند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در رباط کریم در خصوص آمار هفتگی با اشاره به تعداد فوتی‌ها، بستری و تست‌های مثبت «پی. سی. آر» اظهار کرد: بر اساس برگزاری جلسات ستاد مدیریت مقابه با کرونا که به صورت هفتگی برگزار می‌شود، از هشتم الی ۲۳ شهریور ماه، متأسفانه شاهد فوت ۱۹ شهروند و بستری شدن ۸۰ بیمار کرونایی در رباط کریم بودیم.

وی گفت: در همین تاریخ ۹۲۰ نفر سر پایی مورد درمان قرار گرفتند، که کماکان ۳۰ درصد از این موارد متعلق به خارج شهرستان هستند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا