شهرستان ها

کرونا و معیشت اولویت دولت سیزدهم است

شیراز- استاندار فارس گفت: دولت سیزدهم دو اولویت اساسی دارد که از جمله این اولویت ها می توان به معیشت و مقابله با کرونا اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت‌الله رحیمی پیش از ظهر چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس بیان کرد: دولت سیزدهم در دو حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و همچنین اشتغال و معیشت برنامه ریزی های ویژه ای داشته و در جلساتی که توسط آیت الله رئیسی با استانداران برگزار شد بر این دو موضوع تاکید ویژه ای داشته است.

عنایت الله رحیمی در ادامه افزود:: در استان فارس علاوه بر اینکه طرح‌های در حوزه اقتصاد مقاومتی وجود دارد شاهد ایجاد طرح‌های مختلفی در حوزه جهش تولید وجود داشته که می‌تواند عاملی برای تحقق سند پیشران توسعه در استان باشد.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس در خصوص وضعیت تنظیم بازار نیز یادآور شد: یکی از موضوعاتی که انتظار است به استان‌ها تفیض اختیار شود موضوع رسیدگی و تنظیم بازار است تا بتوان در زمان مناسب نسبت به کنترل برخی از قیمت‌ها اقدام کرد این در حالی است که اکنون تنظیم بازار بر عهده ستاد ملی است.

به گفته این مقام مسئول باید نسبت به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اقدام شود تا بتوان به سرعت نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود در حوزه واحدهای تولیدی. اقدام نمود.

استاندار فارس در خصوص بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید نیز بیان کرد: جلسات متعددی برای برطرف کردن مشکلات واحدهای اقتصادی داستان فارس برگزار شد این در حالی است که مهم‌ترین مصوباتی که این ستاد داشت موجب شد در سال ١٣٩٩ بیش از ٣٠٠ واحد صنعتی به چرخه صنعتی بازگردند لازم به ذکر است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا واحدهای بیشتری در سال ١۴٠٠ به چرخه تولید بازگردند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا