شهرستان ها

کشاورزان هرسینی برای دریافت کود در سامانه ثبت نام کنند

کرمانشاه- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین گفت: کشاورزان هرسینی برای دریافت کود در سامانه ثبت نام کنند.

علیرضا یاری‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه رصد و پایش مواد کودی (سامانه پایش) برای کنترل و نظارت بر توزیع انواع کود شیمیایی ایجاد شده است.

وی افزود: پس از تأمین کود توسط کارگزاران و ثبت اطلاعات بهره برداران در سامانه پهنه بندی کشاورزان می‌توانند با مراجعه به سامانه پایش، برای خرید کود شیمیایی اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین گفت: میزان قابل خرید هر کشاورز بر اساس مقدار کود شیمیایی موجود در کارگزاری‌های این شهرستان و سهمیه تعلق گرفته به کشاورز توسط سامانه محاسبه می‌شود.

یاری‌پور با بیان اینکه سهمیه کشاورز نسبت مستقیمی با سطح زیر کشت او که از قبل در پهنه بندی ثبت شده دارد، افزود: برای استفاده از این سامانه به یک دستگاه رایانه متصل به اینترنت با سرعت مناسب نیاز بوده که در آن، سیستم عامل نصب شده باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین بیان کرد: بهره برداری بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی payeshkood.ir بدون نام کاربری یا رمز ورود، اقدام به مشاهده اطلاعات و ثبت درخواست خود کرده و در هنگام نیاز به کود، درخواست خود را در سامانه ثبت و کارگزار یا فروشنده را انتخاب و سپس اقدام به خرید کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا