شهرستان ها

کشف ۲۲ فقره سرقت در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قروه

قروه- فرمانده انتظامی قروه گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، مأموران مستقر در این شهرستان موفق به کشف ۲۲ فقره سرقت شدند.

سرهنگ علیرضا صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در هفته جاری در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: با تلاش کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان قروه توفیقات خوبی به دست آمد که دستگیری چهار نفر سارق حرفه‌ای و کشف ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، قطعات خودرو و اماکن عمومی از جمله این موفقیت هاست.

سرهنگ صفری بیان داشت: از اولویت‌های کار پلیس، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در سطح جامعه است که در این طرح ۱۵ نفر معتاد متجاهر و پرخطر جمع آوری و ضمن کشف مقادیری مواد مخدر، پنج نفر خرده فروش نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی همچنین از کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری چهار نفر سارق در این رابطه خبر داد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از سرقت وسایل خود با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در مراقبت از منازل و اموال با ارزش خود جدیت لازم را داشته و هرگونه رفت و آمد و موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند.

وی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود شهروندان در زمان خروج از خودرو خود مدارک و اشیا گران قیمت را با خود به همراه ببرند و از پارک کردن اتومبیل خود در مکان‌های خلوت و پرت خودداری کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا