شهرستان ها

کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری/دستگیر ۱۰ سارق

شهرکرد- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ گذشته ماموران انتظامی استان طی عملیاتی ۲۵۰ کیلوگرم تریاک را در استان کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان اللهی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، داخل خودرو، اماکن خصوصی، موتورسیکلت و احشام، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه توسط مأموران انتظامی استان انجام شد.

وی عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های جرم موفق به دستگیری ۱۰ سارق و مال‌خر و متلاشی کردن یک باند سرقت در چهارمحال و بختیاری شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس سارقان به ۵۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه ۱۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: متهمان برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

افزایش ۳۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

وی به کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در استان به نیروهای انتظامی داده شد که این مسئله در دستور کار مأموران قرار پذیرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طی عملیات انتظامی هفت نفر در خصوص قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۳۱ درصد کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است.

وی به افزایش ۵۰ درصدی دستگیری مجرمان مواد مخدر در استان اشاره کرد و ادامه داد: برای برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر عزم عمومی نیاز است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مردم خود را در مسئله مواد مخدر مسئول بدانند و مسئولان در خصوص آموزش‌های همگانی به میدان بیایند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا