شهرستان ها

کشف ۳۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

قزوین- جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قزوین و لرستان، ۳۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سرهنگ داوود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت فردی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده و در اوزان بالا فعالیت می‌کند و قصد دارد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را که از عناصر اصلی قاچاق در شرق کشور تحویل گرفته به استان‌های غربی منتقل کند مطلع شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با شناسایی محل دقیق تردد خودرو مورد نظر، در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان خودور در یکی از محورهای مواصلاتی استان لرستان شناسایی و متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک که در خودرو جاسازی شده بود، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان موفقیت پلیس را نتیجه همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس دانست و گفت: پلیس تمام توان خود را در راستای خدمت رسانی به مردم و تأمین امنیت اجتماعی مردم، جلب مشارکت و اعتماد مردم به کار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا