شهرستان ها

کشف ۸۶ قبضه سلاح غیرمجاز در استان ایلام

ایلام-جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با صاحبان سلاح‌های غیرمجاز، از کشف ۸۶ قبضه سلاح غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نجفی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاقچیان، حاملان و عاملان نگهداری سلاح‌های غیر مجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات در یک هفته گذشته توسط رده‌های عملیاتی پلیس در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در یک هفته گذشته، با کنترل محورهای مواصلاتی، طرح‌های نقطه‌ای و با تسلط اطلاعاتی، همکاران ما در سراسر استان موفق شدند در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات، ۸۶ سلاح و یک هزار عدد مهمات غیرمجاز را کشف کنند.

جانشین انتظامی استان ایلام بیان کرد: در این راستا ۳۹ نفر دستگیر، و ۲ باند خرید و فروش سلاح متلاشی و مقادیری نیز سلاح سرد کشف شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۵۸۲ قبضه سلاح و بیش از ۱۰ هزار مهمات غیر مجاز در سطح استان کشف شده است، گفت: در مقایسه با مشابه سال قبل، ۵۱ درصد کشفیات سلاح در استان افزایش یافته و ۴ باند نیز که در این رابطه فعالیت داشتند شناسایی و متلاشی شده است.

سرهنگ نجفی بیان کرد: با هدف برخورد قاطع و جدی با کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز حمل و نگهداری می‌کنند، هفت طرح انتظامی و محله‌ای در سطح استان را اجرا شده است.

وی گفت: این طرح‌ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت و قطعاً با افرادی که به صورت باندی و یا انفرادی در این زمینه فعالیت کنند با اقتدار برخورد قانونی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا