شهرستان ها

کمبود مرغ در مریوان ناشی از سوءمدیریت دستگاه های متولی بازار بود

مریوان- فرماندار مریوان گفت: کمبود مرغ در این شهرستان طی چند روز اخیر ناشی از سوءمدیریت دستگاه های متولی بازار و هیجانات عمومی نشأت گرفته از تبلیغات مجازی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران و فعالان مجازی مریوان اظهار کرد: در روزهای اخیر به نسبت ماه‌های گذشته تولید مرغ داشتیم.

وی افزود: بخشی از وضعیت کنونی بازار مرغ مریوان ناشی از سوءمدیریت دستگاه‌های متولی بود که می‌بایست برنامه ریزی دقیق‌تری انجام می‌دادند.

احمدی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر هیجانات کاذبی که بعضاً از طریق فضای مجازی در خصوص کمبود مرغ و صف خرید مرغ به وقوع پیوست باعث تشکیل صف و مشکلاتی پیرامون تهیه مرغ برای شهروندان شد.

وی افزود: بخشی دیگر از معضل به وجود آمده در این خصوص، تخلف برخی از واحدهای توزیع مرغ بود که با وجود اخطارهای متعدد اقدام به انبار و قطعه بندی و ارسال به دیگر شهرستان‌ها و استان‌های همجوار می‌کردند که تعدادی از آنها بنا به دستور قضائی پلمب و جریمه سنگین شدند.

فرماندار مریوان تصریح کرد: درپی التهاب بازار مرغ و لزوم تلاش بیشتر برای تأمین مرغ گرم هر روز با تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان دخیل تصمیمات لازم برای تأمین و کشتار مرغ گرفته شده است و جای هیچ نگرانی نیست اما شهروندان نیز باید به وضع موجود دامن نزنند و خرید بیش از مصرف خود را انجام ندهند تا بازار به حالت عادی برگردد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا