شهرستان ها

کمپ گردشگری گناوه ساماندهی شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: کمپ گردشگری گناوه باید از وضعیت فعلی به وضعیت بهتر ساماندهی شود تا همشهریان و گردشگران بتوانند از آن استفاده بهینه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح شنبه در بازدید از کمپ گردشگری گناوه گفت: در راستای بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان گناوه سرکشی از کمپ گردشگری بندر گناوه انجام شد.

فرماندار گناوه افزود: این کمپ گردشگری از ظرفیت‌های خوب در بندر گناوه است که مدتی بدون استفاده مانده بود و باید ساماندهی شود.

وی گفت: در این بازدید مقرر شد تا کمپ گردشگری با توافقنامه بین اداره میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری گناوه از وضعیت فعلی به وضعیت بهتر ساماندهی شود تا همشهریان و گردشگران بتوانند از آن استفاده بهینه کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گناوه گفت: این کمپ گردشگری ۷۸ آلاچیق دارد که در زمینی حدود ۵ هکتار در سال ۹۲ توسط میراث فرهنگی احداث و طی تفاهم نامه‌ای در سال ۹۵ به شهرداری گناوه واگذار شده است.

حمزه بها گیر افزود: به دلیل گردشگر پذیر بودن بندر گناوه و حضور گسترده مسافران به ویژه در تعطیلات در این شهرستان این کمپ گردشگری نیاز به اقدامات و استقرار امکانات بیشتر دارد که از شهرداری خواسته شده تا در این زمینه اقدام کند.

شهردار گناوه در این بازدید گفت: کمپ گردشگری گناوه مکان مناسبی برای استفاده همشهریان و مسافران و گردشگرانی است که در ایام تعطیلات به ویژه نوروز به این شهرستان سفر می‌کنند.

جواد رستمی افزود: در پیگیری‌های صورت گرفته با اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان، این شهرداری آمادگی لازم برای هر گونه همکاری برای احیا این کمپ گردشگری و استفاده بهینه از این مکان را دارد.

وی گفت: شهرداری در نظر دارد تا مدیریتی ثابتی برای این کمپ تعیین کند تا در تمام طول سال هم همشهریان و هم مسافران و گردشگران بتوانند از امکانات این کمپ بهره مند شوند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا