شهرستان ها

کودکان استان اردبیل میهمان «یک وعده لبخند»

اردبیل- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اردبیل گفت: مهرواره سراسری طنز «یک وعده لبخند» با انتشار فراخوان کودکان و نوجوانان را برای شرکت در این مهرواره دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، زعفر احدزاده ظهر پنجشنبه در نشست با مدیران شهرستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل اظهار کرد: طنز به علت شیرینی و جاذبه خاص یکی از مؤثرترین قالب‌های بیان هنری است چرا که موجب نشاط و ایجاد انبساط روحی مخاطب می‌شود، احساسات و عواطفش را در اختیار می‌گیرد و با انتقال غیرمستقیم مفاهیم جدی و عمیق بر عمق باورهایش اثر می‌گذارد.

وی تصریح کرد: اداره کل کانون استان با توجه به تجربه موفق خود در برگزاری اولین مهرواره طنز یک وعده لبخند مقدمات لازم برای برگزاری دومین مهرواره را فراهم و فراخوان مربوطه را برای شرکت کودکان و نوجوانان کشور انتشار داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اردبیل ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه‌های مختلف طنز، پرورش تفکر انتقادی تشویق کودکان و نوجوانان به دقت در اتفاقات محیط پیرامون را از اهداف این مهرواره عنوان کرد.

احدزاده گفت: با توجه به مقبولیت طنز در بین کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل مصمم است با برگزاری دومین مهرواره طنز «یک وعده لبخند» با ایجاد فضایی شاد و ترغیب مخاطبان به شناخت محیط پیرامون، فرصتی برای آفرینش آثار خالق فراهم و در مسیر بالندگی جامعه و رونق نقد سازنده و هنرمندانه گام بردارد.

وی افزود: دومین دوره مهرواره «طنز یک وعده لبخند» امسال در ۳ بخش شعر، داستان کوتاه و عکاسی ویژه گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگسال (۲۲-۱۸) برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اردبیل خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ فرصت دارند برای شرکت در این مهرواره و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی ardabil.kpf.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۴۵۳۳۲۳۱۸۵۶- داخلی ۲۲۸-۲۳۴ تماس حاصل کرده و همچنین برای ثبت آثار خود به لینک -یک-وعده-لبخند/https://ardabil.kpf.ir مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا