شهرستان ها

گردنه «تته» سروآباد به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد

سروآباد- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از بارش سنگین برف در شهرستان سروآباد و مسدود شدن گردنه «تته» به دلیل کولاک، بهمن و بارندگی ۳۰ سانتی متری برف خبر داد.

رامبد نوذری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از شامگاه پنج شنبه شاهد بارش سنگین برف در نقاط شمالی و شرقی استان هستیم.

وی افزود: بسیاری از جاده‌های مواصلاتی استان را برف و کولاک در برگرفته است اما اکنون غیر از گردنه تته در شهرستان سروآباد شاهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان هستیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار داشت: به همه افرادی که در جاده‌های استان قصد تردد دارند توصیه می‌شود که وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند چرا که در بسیاری محورها تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

نوذری افزود: بارش برف و کولاک شدید موجب مسدود شدن گردنه «تته» در محور ارتباطی سروآباد در استان کردستان به پاوه در استان کرمانشاه شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ارتفاع برف در این گردنه به بیش از ۳۰ سانتی متر رسیده است و به دلیل سقوط بهمن و کولاک شدید تردد در این مسیر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

نوذری اعلام کرد: کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین سروآباد به اورامان تخت استفاده کنند البته در این مسیر نیز به دلیل مه گرفتگی و کولاک شدید تنها با زنجیر چرخ می‌توان تردد کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا