شهرستان ها

گلایه برخی از بیماران به عدم تکریم ارباب رجوع در بیمارستان شهدای ایذه

برخی از شهروندان ایذه‌ای در تماس با دفتر ایلنا در استان خوزستان از عدم احترام به ارباب رجوع در بیمارستان شهدای ایذه گلایه کردند.


به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان،یکی از اهالی  شهرستان ایذه  از توهین و تحقیر و استفاده نامناسب از الفاظ دور از انتظار یکی از مدیران جراحی بخش زنان بیمارستان شهدا خبر  داد.

وی به ایلنا گفت : متاسفانه هیچ گونه نظارتی در بیمارستان شهدای این شهر وجود ندارد و همین موضوع باعث بروز چنین برخوردهایی می شود. دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم که شهرستان ایذه را کاملا فراموش کرده است.‌ امیدوارم صدای ما به گوش وزیر بهداشت و مجموعه نظارتی آنها برسد. شهرستان ایذه از مناطق فقیر و کمتر برخوردار استان خوزستان است، حالا خدمات پیشکش، توهین دیگر چرا؟

 علی رضا نجفی سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به گفت وگوهایی که با یکی از مدیران بیمارستان شهدا داشتم  درگیری میان یکی از بیماران با مأمور بیمه  رخ داد که مدیران بیمارستان از حل نهایی این موضوع در روزهای آینده خبر داده  و مشکل را مربوط به اختلاف بین نماینده بیمه و یک بیمار عنوان کردند.

وی ضمن تأیید درگیری میان این بیمار با مامور بیمه و همچنین با اشاره به توهین های مسئول بخش جراحی زنان به بیمار و همراه او، افزود: هرگونه برخورد دور از چارچوبی از نظر ما مردود است و این موضوع را پیگیری کرده و با مسئول متخلف برخورد می شود.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا