شهرستان ها

گلایه فرماندار آبیک از عدم حضور برخی مدیران شهرستان در محل خدمت

قزوین – فرماندار آبیک با بیان اینکه با نظارت‌های انجام شده برخی مدیران این شهرستان در محل خدمت حضور فعال ندارند یادآور شد: عدم حضور مدیران، نارضایتی عمومی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر شهرام احمدپور ظهر شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه بر علیه دزدی دریایی آمریکا اظهار کرد: عملیات برخورد نیروی دریایی سپاه با ناوهای آمریکایی ارزشمند و غرور آفرین است.

وی افزود: در زمان طاغوت بر اساس سیاست، ایران به عنوان حاکم نظامی و عربستان به عنوان حاکم اقتصادی در منطقه معرفی شدند که سیاستی دیکته شده از جانب غربی‌ها برای رسیدن به مقاصدشان بود.

فرماندار آبیک عنوان کرد: تفاوت اقدام جدید ایران در منطقه با سیاست دیکته شده در زمان طاغوت این است که این اقتدار و خودباوری در تأمین امنیت ملی متکی بر داشته‌ها و سیاست تعریف شده داخلی و نه سیاست تحمیل شده بیگانه طراحی شده است.

وی اضافه کرد: اگر امروز در حوزه نه تنها خلیج فارس، منطقه، آسیا و حتی مناطقی گسترده‌تر ایران به عنوان یک قدرت برتر مطرح است، نشان دهنده این موضوع است که هیمنه و قدرت ایران اسلامی ابعاد جهانی پیدا کرده است.

احمدپور تاکید کرد: امروز با اطمینان می‌توان گفت که سیاست‌های ایران اسلامی در تمامی معادلات سیاسی، منطقه، خاورمیانه و حتی جهان نقش بی‌بدیل دارد.

وی بیان کرد: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی آسان به دست نیامده است، بنابراین اجازه نخواهیم داد افراد و گروهک‌هایی با حمایت برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و اسرائیل خدشه‌ای به این اقتدار و امنیت وارد کنند.

فرماندار آبیک ادامه داد: چشمان بیدار نظامیان و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی تمامی تحرکات گروهک‌های منافق را رصد خواهند کرد و با پیروی از معنویات مقام معظم رهبری پاسدار این اقتدار و امنیت هستند.

وی با بیان اینکه در منطقه پرآشوب خاورمیانه هر روز شاهد تحولات عمیق و عظیم هستیم ولی ثبات سیاسی در ایران قابل توجه و تقدیر است، تصریح کرد: کوتاهی برخی مسئولین نباید به پای نظام و حاکمیت نوشته شود، قطعاً با سیاست‌های تعریف شده دست اخلالگران و فاسدان کوتاه خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی مسئولیت داریم و باید پاسدار خوبی برای منصب مورد تصاحب باشیم ادامه داد: تکریم مردم باید سرلوحه کار مسئولین باشد، مردم دلسرد هستند، برخورد برخی مدیران زیبنده حکومت اسلامی و مردمانی که صاحب شریعت، فرهنگ و تمدن نمی‌باشد.

وی در پایان با بیان اینکه با نظارت‌های به عمل آمده برخی مدیران در محل خدمت حضور فعال ندارند یادآور شد: عدم حضور مدیران عدم حضور و عدم پاسخگویی کارشناسان و در نتیجه نارضایتی عمومی را به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا