شهرستان ها

گل گهر با تمام وجود برای پیروزی می جنگد

سیرجان – مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: تیم فوتبال گل گهر سیرجان با تمام وجود برای برنده شدن و موفقیت می‌جنگد و امیدواریم که مسیر موفقیت ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید الهویی پنجشنبه شب در ابتدای صحبت‌های خود در نشست خبری بعد از بازی گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم، از سری مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال عنوان کرد: خیلی خوشحالیم تیم گل‌گهر برای دومین بار به این مرحله از جام حذفی رسیده است، امیدواریم که این مسیر موفقیت ادامه پیدا کند. برای ادامه این روند خوب نیازمند این هستیم که همه ذهنمان، نگاه‌مان و تفکرمان را به تفکر قلعه‌نویی نزدیک کنیم. آن چیزی که دارد برای تیم قلعه‌نویی پدید می‌آید، یک ذهن برنده است؛ یک تیمی که با تمام وجود برای برنده شدن و موفقیت می‌جنگد.

الهویی در مورد درگیری نصرتی سرمربی تیم پارس‎جنوبی با کرونا عنوان کرد: جا دارد که از این تریبون آرزوی سلامتی برای محمد نصرتی سرمربی تیم پارس‌جنوبی جم داشته باشیم.

وی در خصوص تیم حریف گفت: تیم خیلی خوبی را آماده کردند، یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است، از لحاظ شکل و سبک بازی کیفیت خیلی خوبی دارد و امیدواریم در لیگ یک این تیم موفق باشد.

مربی گل‌گهر در خصوص چند بازیکنانی که امروز در ترکیب اصلی قرار دادند، گفت: خیلی خوشحالیم که در کنار گادوین منشأ، امین پورعلی و محمد آقاجان‌پور این ۳ بازیکنی که امروز برای اولین بار در دور برگشت در ترکیب اصلی قرار گرفتند، خیلی عملکرد خوبی داشتند.

وی در رابطه با در اختیار داشتن بازیکن باکیفیت در تمامی پست‌ها اظهار داشت: در نیم فصل دوم ترکیب تیم عمق بیشتری پیدا کرده، به خاطر اینکه در هر پست چند بازیکن باکیفیت خیلی خوب داریم. امیدواریم بازیکن جدیدمان شکاری به تیم اضافه شود. یک تیمی با ۲۲ بازیکن داریم. عملکرد خوب در تمرینات و بازی‌ها نتیجه‌اش می‌شود کاری که منشأ امروز در جریان بازی کرد. این یک پیام برای بازیکنان تیم است که باید بهترین عملکرد را در تمرین و بازی داشته باشند.

وی همچنین از اهداف و برنامه‌ای که برای تیم‌ها و بازیکنان پایه گل‌گهر دارند چنین گفت: مطمئن باشید قلعه‎نویی تیم‌های پایه را کامل رصد می‌کنند و ارتباط خیلی خوبی با چمنیان مدیر آکادمی دارد. قلعه‌نویی به این نگاه نمی‌کند که فقط نتیجه برای تیم گل‌گهر کسب کند و می‌خواهد یک تیم خوب برای باشگاه گل‌گهر بگذارد. ان‌شاءالله که تیم امید هم بتواند نتیجه خوبی بگیرد و در لیگ برتر باقی بماند و این روند برای امیر زیدآبادی و بقیه بازیکنان جوان سیرجانی ادامه پیدا کند.

الهویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید «در پایان فصل کجای جدول قرار خواهید داشت؟» عنوان کرد: نمی‌توانم این سوال را با عدد جواب بدهم. ما روز اولی که آمدیم یک برنامه با تعداد زیادی جدول، عدد، رقم و آمار به مدیران گل‌گهر نشان دادیم، قلعه‌نویی توضیح داد که مسیر موفقیت گل‌گهر برای اینکه نسبت به تیم فصل قبل در فوتبال ایران پیشرفت بکند و به تثبیت برسد، این مسیر، این سبک بازی و این استایل بازی است و این چیزها باید به تیم اضافه بشوند.

وی ادامه داد: ما داریم سعی می‌کنیم این سبک بازی و این گیم مدل را در تیم بیاوریم، این گیم مدل و سبک بازی خودش در ادامه نتایج را می‌آورد. نیم فصل اول تیم یک جاهای خوب بازی می‌کند ولی نتیجه نمی‌گیرد، ولی وقتی ذهنیت بالا می‌آید، فکرها و تیم قوی‌تر می‌شود، آن سبک بازی نتیجه هم برای تیم می‌آورد.

الهویی بیان کرد: مطمین باشید آن مسیری که در تیم گل‌گهر در پیش گرفتیم، مسیری که قلعه‌نویی برای تیم ترسیم کرد، یک مسیر موفقیت، تثبیت سبک بازی و گیم مدل بازی، برای یک جایگاه خوب است. این که چندم می‌شویم باید تا هفته آخر صبر کنیم، ولی مطمئن باشید تیم با همه‎ اعضا دارند تلاش می‌کنند، بهترین نتیجه را برای تیم گل‌گهر و شهر سیرجان کسب کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا