شهرستان ها

یکی از مشکلات اساسی کشور عدم توجه به فضای مجازی است

بناب- جانشین سپاه عاشورا گفت: امروز بعد از کشورهای چین و روسیه، ایران سومین تهدیدکننده آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار الیاس گل محمدزاده ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه ایران امروز پیشرفت جهانی پیدا کرده است؛ افزود: مسئولان باید در شناخت ویژگی‌ها و ظرفیت‌های خود، تهدیدها و اقدامات دشمن منفعلانه عمل نکنند که قطع یقین کوتاهی و سستی در این مسائل عاملی بر شکست آنها خواهد بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مسئولین و مردم بناب بابت رفتار هوشیارانه در مقابل جنگ ترکیبی اخیر دشمن اذعان کرد: مردم ایران هوشیار و بیدار هستند. اگر امروز حرکتو پویایی کشور با وجود مشکلات و فشار دشمنان رخ می‌دهد همگی در سایه همراهی این مردم است.

جانشین سپاه عاشورای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دشمن با انواع دسیسه‌ها مترصد ایجاد اغتشاش از طریق فضای مجازی بوده و سعی در به خطر انداختن امنیت و ایجاد ترس در بین مردم دارد و آنهایی که جنگ ترکیبی راه انداخته‌اند متوجه باشند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اجازه را نخواهد داد.

سرهنگ گل محمدزاده رمز پیروزی ایران را در استقامت و ایستادگی دانست و تصریح کرد: تا زمانی که پرچم مقدس ایران در دست ماست، دشمن نیز مقابل این نظام خواهد بود.

وی در ادامه یکی از مشکلات اساسی کشور را عدم توجه به فضای مجازی و رسانه عنوان کرد و گفت: در سال‌های اخیر به رسانه و فضای مجازی توجهی نشده است و امروز مشکلات آن گریبانگیر ما شده است ومطالبه ما و مردم این است هر چه سریع‌تر این موضوع حل و فصل شود.

جانشین سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: رسالت اصلی بسیج و نیروهای وفادار نظام پاسداری از انقلاب اسلامی است.

گل محمدزاده در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سابق سپاه ناحیه بناب، سرهنگ اصغر اسفندیاری را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بناب معرفی کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا