شهرستان ها

یک بخش جدید به جشنواره کتابخوانی رضوی افزوده شد

سمنان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در ۱۰ بخش برگزار می‌شود، گفت: یک بخش جدید به جشنواره کتابخوانی رضوی افزوده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طاهریان صبح یکشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان، با بیان اینکه یک بخش جدید به جشنواره کتابخوانی رضوی افزوده شده است، تاکید کرد: بخش حمایت از ناشران کتاب‌های مرتبط با امام رضا (ع) و حضرت مهدی (عج) در جشنواره یازدهم حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی برای یازدهمین بار متوالی است که برگزار می‌شود، افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در ۱۰ بخش و در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و نیز جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

حمایت از ناشران و نویسندگان

مدیرکل کتابخانه عمومی استان سمنان با بیان اینکه فراخوان یازدهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی خرداد امسال منتشر شده است، تاکید کرد: در بخش جدید افزوده شده به جشنواره تألیف های حوزه زندگی رضوی و مهدوی در قالب این جشنواره حمایت می‌شود.

طاهریان افزود: در قالب این طرح همچنین پس از نشر کتاب‌ها، ممکن است در جشنواره رضوی سال آینده به عنوان منابع جشنواره اعلام شوند که این امر خریداری کتاب از ناشران را در پی خواهد داشت همچنین توجه قشرهای مردم نیز به این تالیفات نیز جلب می‌شود که در نهایت سبب حمایت از ناشر و نویسنده خواهد شد.

وی با بیان اینکه نقاشی، پویش کتاب خوان، مسابقه چهار گزینه‌ای و داستانک نویسی، رشته‌های شعر سرایی و… از جمله بخش‌های جشنواره رضوی هستند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، به صورت فردی یا خانوادگی از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا