شهرستان ها

۱۳ هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد-فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در استان خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این بسته‌ها بالغ بر هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری ظهر یکشنبه در مراسم نوزدهمین رزمایش کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: با شیوع کرونا به دستور رهبر انقلاب رزمایش کمک مومنانه از دو سال گذشته برای کمک به آسیب دیدگان کرونا کلید خورد.

وی با بیان اینکه به برکت حمایت همه جانبه نهادهای حمایتی و خیران در چهارمحال و بختیاری تا کنون رزمایش کمک مومنانه در ۱۹ مرحله برگزار شده است، عنوان کرد: این مرحله از رزمایش به مناسبت ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار و در استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور برگزار و اجرا شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور در ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به میزبانی استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: خدمات مختلفی برای محرومیت زدایی، کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده کرونا توسط مجموعه‌های مختلف استان با هدایت سپاه پاسداران در چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

سردار اکبری با بیان اینکه بخشی از افراد جامعه به دلیل مشکلات اقتصادی توان برخورداری از برخی امکانات را ندارند، مطرح کرد: بانک اطلاعاتی این افراد در چهارمحال و بختیاری تهیه شده است.

وی افزود: طی دو سال اخیر بسته‌های معیشتی، بهداشتی، جهیزیه و لوازم تحریر در استان تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در استان جمع آوری و توزیع گردیده است.

سردار اکبری از تهیه و توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در استان خبر داد و گفت: اعتبار این بسته‌ها بالغ بر هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا