شهرستان ها

اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر ایلامی به حرم مطهر امام خمینی(ره)

ایلام-معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام از اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر ایلامی به حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کرم رضا نصرالهی با گرامیداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امروز همه وظیفه داریم که زمینه آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان را با اندیشه و منظومه فکری حضرت امام (ره) در سطح جامعه فراهم کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل را هدف قرار داده‌اند، افزود: بدون شک همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در هیچ جای دنیا، انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل شناخته شده نیست و لازم است که امروز اندیشه‌ها و آرمان‌های معمار بزرگ انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروز بازگو شود.

وی با قدردانی از آحاد مردم ایلام که سال گذشته با حضور در مراسم‌ها و آیین‌های ویژه رحلت حضرت امام (ره) حماسه‌ای بزرگ خلق کردند، گفت: سال گذشته کمیته‌های ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) بسیار خوب پای‌کار بودند و امسال هم انتظار می‌رود که این کمیته‌ها برای اعزام زوار حرم مطهر امام راحل برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا