شهرستان ها

۱۵ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ به عشایر همدان پرداخت شد

همدان- معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: برای نخستین بار ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ به عشایر همدان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ربانی‌مهر عصر دوشنبه در جلسه کارگروه عشایر همدان با تاکید بر همکاری دستگاه‌ها در حوزه خدمت رسانی به عشایر اظهار کرد: مردم عشایر پرتلاش و کم توقع هستند و نقش اساسی در حوزه تولید دارند.

وی افزود: ۳۵ درصد صنایع دستی و ۲۵ درصد گوشت قرمز را عشایر تولید می‌کنند.

معاون فرماندار همدان با بیان اینکه هیچ گونه کوتاهی در خدمت رسانی به عشایر پذیرفته نیست و همه ادارات باید وظایف خود را در حوزه عشایر انجام دهند، گفت: با پیگیری انجام شده برای اولین بار ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ به عشایر پرداخت شد.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: احداث جاده، تهیه تانکر و پنل خورشیدی، اختصاص سهمیه آرد و حل مشکل معلم عشایر در دستور کار قرار دارد و تا به امروز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: وضعیت منابع طبیعی در دو منطقه ارزانفود و ورکانه نیازمند پیگیری جدی بوده و ۴۵ پرونده در مراجع قضائی از افراد متخلف این منطقه در دست اقدام است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان عنوان کرد: از مهرماه مشکل معلم عشایر حل می‌شود و ۲۰ معلم جدید استخدام خواهند شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا