شهرستان ها

۱۶۶محکوم جرائم غیرعمد استان مرکزی آزادشدند/۱۲۰ نفردر انتظار آزادی

اراک – مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی از آزادی ۱۶۶ نفر از محکومین جرایم غیرعمد این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

محمدحسن حسین بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امسال ۱۶۶ نفر از مشمولین جرایم غیر عمد آزاد شدند و رقم بدهی آنها بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: بیش از ۵۷ میلیارد ریال بابت اعسار زندانیان از سوی مرجع قضائی تأمین شده است.

مدیر ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی تصریح کرد: بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال بابت اعسار زندانیان پذیرفته شده و نیز ۱۹ میلیارد ریال توسط مددجویان برای پرداخت مطالبات شاکیانشان تأمین شده است و توانستیم برای حل پرونده‌های آن‌ها ورود پیدا کنیم.

حسین بیگی بیان کرد: بالغ بر ۱.۷ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و و همچنین بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال وام بلاعوض از سوی ستاد دیه پرداخت شده و بابت خسارت بدنی نیز ۴ میلیارد ریال از سوی صندوق خسارت بدنی تأمین شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۰ نفر محکوم جرایم غیر عمد در زندان‌های استان مرکزی منتظر مساعدت خیرین هستند و تاکنون ۲۰ جلسه هیأت امنا در این خصوص تشکیل شده است.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی تصریح کرد: خیرین و مردم می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک مهر ایران به نام نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا