شهرستان ها

۱۶ محتوای فاخر در جشنواره رویداد فضای مجازی قزوین تولید شد

قزوین – مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: شرکت‌کنندگان در رشته‌های انیمیشن، نرم‌افزار و بازی‌های موبایلی شرکت کردند که نتایج این کار به تولید ۱۶ محتوای فاخر منتهی شد.

به گزارش خبرنگار مهر مرتضی امیری در مراسم اختتامیه رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال که عصر جمعه در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد اظهار کرد: امروز فضای مجازی به بستری برای کسب درآمد و بستری اثرگذار و جریان ساز تبدیل شده است.

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال فضای مجازی بسیج برای اولین بار در استان و برای سومین بار در سطح کشور به‌صورت سراسری و هم‌زمان از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان طی ۴۸ ساعت شبانه‌روز در مسابقات شرکت کردند عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های انیمیشن، نرم‌افزار و بازی‌های موبایلی شرکت کردند که نتایج این کار به تولید ۱۶ محتوای فاخر منتهی شد.

این مسئول ابراز کرد: در مجموع ۵۰ نفر در قالب ۲۰ تیم به تفکیک ۱۳ تیم در حوزه انیمیشن، ۶ تیم در حوزه نرم‌افزار و یک تیم در حوزه بازی موبایل با یکدیگر به رقابت پرداخت.

وی تصریح کرد: اهداف برگزاری این رویداد سنجش توانایی تیم‌های تولید محتوا فضای مجازی، ایجاد فضای رقابتی سالم و با نشاط در بین تیم‌ها، شناسایی ظرفیت‌ها و دست‌یابی به تولیدات فاخر بود.

امیری در پایان گفت: منتخبین این رویداد در پایان آبان ماه با تیم‌های منتخب سایر استان‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا