شهرستان ها

۱۸۳ سری جهیزیه به زوج‌های قزوینی اهدا شد

در آستانه عید غدیر؛

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در آستانه عید سعید غدیر، عید امامت و ولایت، ۱۸۳ جهیزیه شامل پنج قلم کالا به نیازمندان استان قزوین تحویل شد.


به گزارش ایلنا، محمد صیادی گفت: در آستانه عید سعید غدیر، شاهد اهدای جهیزیه به مددجویان تحت حمایت هستیم که شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین افزود: اقلام تهیه شده با توجه به لزوم حمایت از تولید ملی، کالای ایرانی هستند که هر سری جهیزیه بالغ بر ۲۵ میلیون تومان ارزش دارد که در مجموع برای این تعداد جهیزیه بیش از ۴ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان صرف شده است که همه اعتبار این جهیزیه‌ها از منابع داخلی کمیته امداد است.

وی عنوان کرد: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۱۶۶ مورد کمک هزینه ازدواج به فرزندان ذکور اهداء شده است که در این برنامه مشارکت بنیاد مستضعفان را داشتیم با این پرداخت انجام شده ۴۴ نفر دیگر پشت نوبت داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در هزینه کمک جهیزیه نیز با پرداخت این ۱۸۳ جهیزیه، ۱۲۲ نفر در نوبت داریم که اولویت با افرادی است که تا قبل از ماه محرم مراسم عروسی را برگزار کنند و زندگیشان را به طور رسمی آغاز کنند البته افراد باید برای بهره مندی از این کمک ثبت نام کنند چراکه موعد ثبت نام نیز در نوبت دریافت تأثیرگذار است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: سال گذشته ۹۰۰ کمک هزینه ازدواج با رقمی بیش از ۲۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

صیادی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهداء کنند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا