شهرستان ها

۱۸۳ میلیارد تومان به دهیاری‌های استان سمنان اختصاص یافت

شاهرود- استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۸۳ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های استان اختصاص یافت، گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از این بین متعلق به بنیاد مسکن بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر سه شنبه در ادامه کاروان خدمت مسئولان دولتی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در روستای کلامو و به میزبانی مسجد جامع این روستا، بر توجه دولت به روستاها تاکید کرد و بیان داشت: نگاه دولت سیزدهم توجه به اشتغال و تولید و مهاجرت معکوس به روستاها است.

وی با بیان اینکه تأمین آب برای رشد تولید و کشاورزی از جمله دغدغه‌های ما در استان سمنان است، تاکید کرد: در حوزه احیا قنوات و پوشش انهار اعتبارات لازم تخصیص یافته که برای رفع مشکلات روستاها آمادگی کامل وجود دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه کلامو ظرفیت‌های قابل بهره برداری خوبی در زمینه گردشگری دارد، گفت: برگزاری جشنواره گردشگری سنجد نشان داد که ظرفیت‌های خوبی در این ناحیه برای جذب گردشگر وجود دارد.

هاشمی تاکید کرد: مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده توسط مردم روستای کلامو در خصوص قیر، آسفالت، جشنواره سنجد، لوازم ورزشی و سایر موارد، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بحث اعتبارات، مقوله توسعه متوازن همواره مدنظر قرار دارد، تاکید کرد: ۱۸۳ میلیارد تومان به دهیاری‌های استان سمنان اختصاص یافت که از این میزان ۷۰ میلیارد تومان اعتبارات جاری دهیاری‌ها بود.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۳ میلیارد تومان دیگر به صورت تسهیلات به دهیاری‌های استان پرداخت شده است، گفت: و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بنیاد مسکن به دهیاری‌ها اختصاص یافت که مجموعاً عدد ۱۸۳ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا