شهرستان ها

۱۹۶ کیلومتر از جاده های شهرستان لردگان خاکی است

لردگان- فرماندار لردگان با اشاره به اینکه ۷۷۶ کیلومتر جاده در این شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: ۱۹۶ کیلومتر از این جاده ها خاکی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بابامیر صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد با بیان اینکه شهرستان لردگان دو هزار ۴۰۷ کیلومتر مربع مساحت دارد، اظهار کرد: ۳۸ درصد روستاهای استان در این شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سرشماری‌های انجام شده جمعیت این شهرستان ۱۷۷ هزار و ۸۳۷ نفر است، عنوان کرد: بیش از ۳۳ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری در لردگان ساکن هستند.

فرماندار لردگان با اشاره به اینکه ۷۷۶ کیلومتر جاده در این شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: ۱۹۶ کیلومتر از این جاده‌ها خاکی هستند.

بابامیر با بیان اینکه شهرستان لردگان شاه‌راه مواصلاتی فلات مرکزی به شهرهای جنوبی است، ادامه داد: تنها دو کیلومتر بزرگ راه در این شهرستان وجود دارد.

لردگان رتبه نخست بیکاری در چهارمحال و بختیاری را دارد

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از معلمان مقطع متوسط اول دختران لردگان غیر بومی هستند، افزود: ۴۲ درصد تجهیزات مدارس در شهرستان لردگان مناسب نیست و باید تعویض شود.

فرماندار لردگان اظهار کرد: ۵۰ مدرسه تخریبی با عمری بیش از ۴۰ سال در این شهرستان وجود دارد که باید به سرعت تخریب و نوسازی شوند.

بابامیری به مشکلات آبی در شهرستان لردگان اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۲۰ هزار نفر در لردگان با تانکر آب رسانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در شهرستان لردگان بالا است، گفت: این شهرستان رتبه اول بیکاری در چهارمحال و بختیاری را دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا