شهرستان ها

۲۰۷ فقره پرونده اقتصادی در اردبیل محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: ۲۰۷ فقره پرونده واحد اقتصادی در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی اردبیل محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی آذر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰۷ فقره پرونده واحد اقتصادی در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی اردبیل علاوه بر محکومیت برای پرداخت جزای نقدی، پارچه به عنوان متخلف در انظار عموم بر سر درب آن‌ها نصب شد.

وی به انجام این طرح از ۸ اسفند ماه سال گذشته تا پایان ماه رمضان در سطح استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این مدت با انجام ۴ هزار و ۴۹۷ بازرسی، ۶۵۳ فقره پرونده تخلفاتی واحدهای صنفی، تولیدی و توزیعی با محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از پلمب ۷۲ واحد اقتصادی متخلف در اردبیل خبر داد و بیان کرد: این واحدها مکرراً مرتکب تخلف گرانفروشی، تقلب، فروش اجناس فاسد شده بودند که با جزای نقدی و پلمب واحد صنفی رسیدگی شد.

رحیمی آذر خاطرنشان کرد: برخی مراکز توزیع مرغ در سطح شهر اقدام به تعویض بسته بندی مرغ یخ زده و شستشو با آب گرم و فروش به عنوان مرغ گرم و همچنین فروش ضایعات مرغ به عنوان گوشت چرخ کرده می‌کردند که با ورود تعزیرات برای متخلفان پرونده تشکیل شد.

وی به رسیدگی پرونده‌های تعزیرات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۴ فقره پرونده تخلفاتی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان مطرح شد که ۲ هزار و ۴ فقره مربوط به گرانفروشی، هزار و ۱۵۷ فقره مربوط به کم فروشی، ۹۶۰ فقره عرضه خارج از شبکه، ۶۶۱ فقره تقلب و ۱۰۶ فقره احتکار بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا