شهرستان ها

۲۱ بیمار جدید کرونای مثبت در سمنان بستری شدند

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره آخرین آمار کرونا، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و با بیماریابی فعال، ۲۱ بیمار تست مثبت در مجموعه تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید -۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند، تاکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۵ هزار و ۲۱۳ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی قطعی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون به ۱۰ هزار و ۳۵ نفر از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، ابراز کرد: ۳۵ هزار و ۱۷۸ بیمار نیز در همین بازه زمانی و مکانی، به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به هشت هزار و ۷۸۶ نفر رسیده است، ابراز کرد: همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از ماسک و دوری از تجمعات اهمیت دارد.

دانایی با بیان اینکه ۸۰ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه حداقل یک دز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، بیان کرد: نباید این احساس در جامعه ترویج شود که کرونا از بین رفته است زیرا هر لحظه امکان شیوع دوباره ویروس کرونا وجود دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا